Hitri iskalnik po
bazah podatkov

 

E-novice

Aktualni članki in obvestila

 

Za avtorje

 

HITRA PRIJAVA

Natisni stran | Povečaj velikost pisave | Zmanjšaj velikost pisave
Prva stran | Novice in članki |  Alcohol Concern zahteva prepoved trženja alkohola s pomočjo socialnih medijev

Alcohol Concern zahteva prepoved trženja alkohola s pomočjo socialnih medijev

4. 9. 2011 | Mosa | novica

Alcohol Concern, britanska agencija za učinkovito alkoholno politiko, je objavila novo poročilo, v katerem kritično pregleda uporabo socialnih spletišč, kot je Facebook in video spletišč, kot je YouTube, s strani proizvajalcev alkohola za promocijo svojih izdelkov. Poročilo označi spletne strani za preverjanje starosti, ki so namenjene preprečevanju dostopa do vsebin, namenjenih odraslim, za osebe mlajše od 18 let, kot neustrezne.

Več si lahko preberete na strani EUCAM, celotno poročilo pa je na voljo na spletni strani agencije Alcohol Concern.

 

Komentarji

Ni komentarjev.

 

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Ste pozabili geslo za dostop?


Se še ne poznamo?

Registrirajte se zdaj

 

Arhiv novic in člankov

 
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se