Hitri iskalnik po
bazah podatkov

 

E-novice

Aktualni članki in obvestila

 

Za avtorje

 

HITRA PRIJAVA

Natisni stran | Povečaj velikost pisave | Zmanjšaj velikost pisave
Prva stran | Novice in članki |  Članek o trženju alkohola v glasbi

Članek o trženju alkohola v glasbi

15. 1. 2014 | Mosa | novica

Nedavna ameriška raziskava je pokazala, da so blagovne znamke štirih proizvajalcev alkohola predstavljale več kot polovico vseh blagovnih znamk, navedenih v besedilih popularnih pesmi. Raziskovalci menijo, da njihove ugotovitve niso naključje, pač pa so verjetneje posledica sponzorskih dogovorov.

Rezultati raziskave so bili objavljeni v članku z naslovom Alcohol Brand References in U.S. Popular Music, 2009–2011 v reviji Substance Use & Misuse. Povzetek članka (v angleščini) je na voljo na tej povezavi.

Več informacij o rezultatih raziskave je na voljo tudi spletni strani EUCAM.

 

Komentarji

Ni komentarjev.

 

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Ste pozabili geslo za dostop?


Se še ne poznamo?

Registrirajte se zdaj

 

Arhiv novic in člankov

 
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se