Hitri iskalnik po
bazah podatkov

 

E-novice

Aktualni članki in obvestila

 

Za avtorje

 

HITRA PRIJAVA

Natisni stran | Povečaj velikost pisave | Zmanjšaj velikost pisave
Prva stran | Novice in članki |  Društvo Žarek upanja: Izvajanje psihosocialnih programov v času epidemije covid-19

Društvo Žarek upanja: Izvajanje psihosocialnih programov v času epidemije covid-19

18. 11. 2020 | Mosa | novica

Izvajanje programov in storitev za osebe s težavami zaradi pitja alkohola in zasvojenostjo z njim ter za njihove bližnje je zanje pomembno z vidika ohranjanja doseženega stanja abstinence in socialne rehabilitacije ter reintegracije.

Primarni cilj izvajanja naših programov je nuditi pomoč uporabnikov, ki se znajdejo v stiskah povezanih s pitjem alkohola. Na osnovi spomladanske izkušnje so se izvajalci sicer znašli ponovno pred novo nalogo, a je bilo lažje, ker so imeli možnost nadgraditi vse tisto, kar so se naučili spomladi. Vsekakor ta način dela razumejo kot priložnost za učenje in hkrati dodano možnost izvajanja programov tudi v časih, ko bodo preklopili ponovno na običajen način. Zakaj? Zgodi se, da uporabniki ne morejo do njih in s tehnikami, ki jih uporabljamj sedaj, bodo lahko v tistih trenutkih uporabili tudi za vse te uporabnike.

Pri svojem delu natančno sledijo navodilom in priporočilom Nacionalnega inštituta za javno zdravje, Ministrstva za zdravje, Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, z namenom čim bolj zaščiti ranljivo populacijo ter seveda tudi vse izvajalce pred širitvijo in okužbo koronavirusne bolezni.

Zavedajo se, da so osebni stik, delovni odnos, očesni kontakt, iskren in spoštljiv pogovor, ki ima zdravilno moč tisti, ki prinašajo ugodne premike v procesu psihosocialne obravnave in socialne rehabilitacije.

Potrebno se je bilo prilagoditi, organizirati strokovno, svetovalno delo z uporabniki brez osebnega stika, saj ta v času epidemije enostavno ni mogoč. Za stike z uporabniki uporabljajo spletne aplikacije. Ne glede na čas, v katerem živimo, želijo ohraniti stik s svojimi uporabniki.

Izvajanje programov in vseh aktivnosti in dejavnosti poteka po običajnem urniku, le način dela so prilagodili aktualnim razmeram. Z uporabniki so v stiku po telefonu, elektronski pošti, s pomočjo videoklicev, videokonferenc. Pri svojem delu pa zaznavajo bolj poglobljene stike uporabnikov, ki niso povezane le s pitjem alkohola, temveč se bolj intenzivno dotikajo področja duševnega zdravja posameznikov. Bi pa želeli izpostaviti, da so uporabnikom na voljo enako kot bi jim bili, če epidemije ne bi bilo.

In kaj opažajo po dobrih dveh tednih spremenjenega načina dela?
Ob stalnem komuniciranju z uporabniki ugotavljajo, da se vse pogosteje pojavlja in se krepi potreba po osebnem srečanju, kar govori o tem, da se soočajo s stiskami. Ugotavljajo, da so tudi uporabniki, ki so imeli več težav s komunikacijo, pričeli intenzivneje komunicirati, več govorijo, več povedo, kar kaže na to, da je stik s strokovnim delavcem nujen, saj ima varovalni vpliv, da se stiske ne poglabljajo. Zgodi se celo, da uporabniki povedo, da so vedeli, da jih bodo poklicali, da so čakali na njihov klic. Kar kaže na to, da uporabnike upanje, da v teh zahtevnih razmerah ne ostajajo sami, ohranja pri vztrajanju na začrtani poti ter jih spodbuja k temu, da prihajajo drugačni časi.

Za svoje uporabnike so dosegljivi vse dni v tednu, v času uradnih ur in izven njih na objavljenih telefonskih številkah: 031 301 470, 031 341 784 ali 041 732 381 ali po elektronski pošti: info@zarekupanja.net in na info.zszos@gmail.com

Vir: Društvo Žarek upanja

 

 

Komentarji

Ni komentarjev.

 

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Ste pozabili geslo za dostop?


Se še ne poznamo?

Registrirajte se zdaj

 

Arhiv novic in člankov

 
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se