Hitri iskalnik po
bazah podatkov

 

E-novice

Aktualni članki in obvestila

 

Za avtorje

 

HITRA PRIJAVA

Natisni stran | Povečaj velikost pisave | Zmanjšaj velikost pisave
Prva stran | Novice in članki |  EUCAM: Osnovna dejstva o negativnih učinkih izpostavljenosti spletnemu trženju alkohola

EUCAM: Osnovna dejstva o negativnih učinkih izpostavljenosti spletnemu trženju alkohola

8. 10. 2013 | Mosa | novica

Evropski center za spremljanje trženja alkohola (EUCAM) je objavil pregled trenutno dostopne znanstvene literature, v katerem prikazuje, kako izpostavljenost spletnemu trženju alkohola vodi do da tega, mladi ljudje pijejo več, bolj pogosto ter pri nižji starosti.

Osnovna dejstva so na voljo na tej povezavi (v angleščini), več pa si lahko preberete tudi na spletni strani EUCAM.

 

Komentarji

Ni komentarjev.

 

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Ste pozabili geslo za dostop?


Se še ne poznamo?

Registrirajte se zdaj

 

Arhiv novic in člankov

 
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se