Hitri iskalnik po
bazah podatkov

 

E-novice

Aktualni članki in obvestila

 

Za avtorje

 

HITRA PRIJAVA

Natisni stran | Povečaj velikost pisave | Zmanjšaj velikost pisave
Prva stran | Novice in članki |  Evropski parlament: Zaščita najstnikov pred vplivi alkoholnega marketinga

Evropski parlament: Zaščita najstnikov pred vplivi alkoholnega marketinga

3. 6. 2011 | Mosa | novica

V Evropskem parlamentu bo 21. junija med 12.00 in 14:30 potekala razprava na temo zaščite najstnikov pred vplivi alkoholnega marketinga.

Razpravo bosta gostila evropska poslanca Anna Hedh in Marian Harkin.

Alkohol je eden izmed najbolj trženih proizvodov. Mladi so pomembna ciljna skupina alkoholne industrije in so tako izpostavljeni doslej najbolj sofisticiranemu marketingu, od oglaševanja množične industrije do sponzorstev dogodkov, promocijskega prikazovanja izdelkov, do oglaševanja preko interneta, socialnih mrež.

Alkoholni marketing ima močan vpliv na uživanje alkohola pri mladih in ogroža prizadevanja zdravstvenih strokovnjakov, da bi znižali škodljive učinke pitja alkohola med mladimi.

Govorniki bodo analizirali znanstvene dokaze o skupnem učinku alkoholnega marketinga in predstavili rezultate dveh nedavnih evropskih projektov o tem, kako bolje urediti vsebino in obseg trženja alkohola za zaščito mladih.

Več informacij je na voljo v priloženem vabilu (v angleščini).

Prosimo, kliknite tukaj za registracijo (tisti, ki nimajo dovolilnice za Evropski parlament, se morajo prijaviti pred 14. junijem).

Če potrebujete dodatne informacije, se obrnite na pisarno Eurocare na ruth.ruiz@eurocare.org.

 

Komentarji

Ni komentarjev.

 

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Ste pozabili geslo za dostop?


Se še ne poznamo?

Registrirajte se zdaj

 

Arhiv novic in člankov

 
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se