Hitri iskalnik po
bazah podatkov

 

E-novice

Aktualni članki in obvestila

 

Za avtorje

 

HITRA PRIJAVA

Natisni stran | Povečaj velikost pisave | Zmanjšaj velikost pisave
Prva stran | Novice in članki |  Medijska kampanja: Nevarnost vožnje pod vplivom alkohola

Medijska kampanja: Nevarnost vožnje pod vplivom alkohola

2. 10. 2017 | Mosa | novica

Poškodovanci v prometnih nesrečah, člani gibanja "Še vedno vozim - vendar ne hodim" s TV in tiskanimi oglasi kampanje "Ker takrat nisem rekel/rekla ničesar, bom zdaj povedal/a vse" opozarjajo na nevarnost vožnje pod vplivom alkohola.
 
Že samo ime kampanje želi osvetliti še en problem, ki se pojavlja v povezavi z uživanjem alkohola kot tudi vožnjo pod vplivom alkohola, to je na toleranco in zamižanje z enim očesom.

Moramo se zavedati, da alkohola vpliva na zaznavanje in reakcijski čas voznika, pri koncentraciji 0,5 promila se verjetnost povzročitve prometne nesreče podvoji, pri 1,1 promila alkohola pa 8-krat poveča v primerjavi s treznim voznikom. Okrog četrtina ​vseh ​prometnih nesreč s smrtnimi žrtvami in huje poškodovanimi ​pa ​je povezana z alkoholom v prometu (podatki ​J​avne agencije RS za varnost prometa).

TV oglas kampanje "Ker takrat nisem rekel/rekla ničesar, bom zdaj povedal/a vse" je na voljo na tej povezavi.

 

 

Komentarji

Ni komentarjev.

 

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Ste pozabili geslo za dostop?


Se še ne poznamo?

Registrirajte se zdaj

 

Arhiv novic in člankov

       

            Ali veš,

          pri čem si

           s svojim

      pitjem alkohola?

 

        Izpolni anonimni

          vprašalnik za

     samooceno pitja alkohola 

           na nalijem.si

 

Mosa expresso

 
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se