Hitri iskalnik po
bazah podatkov

 

E-novice

Aktualni članki in obvestila

 

Za avtorje

 

HITRA PRIJAVA

Natisni stran | Povečaj velikost pisave | Zmanjšaj velikost pisave
Prva stran | Novice in članki |  Oglaševanje alkohola in sponzorstva v formuli ena so nevarna mešanica

Oglaševanje alkohola in sponzorstva v formuli ena so nevarna mešanica

15. 6. 2015 | Mosa | novica

European Alcohol Policy Alliance (Eurocare), Institute of Alcohol Studies (VB) in Univerza Monash (Avstralija) so izdali novo poročilo o oglaševanju alkohola med  Veliko nagrado Monaka 2014, skupaj z analizo sponzorstev alkoholne industrije v formuli ena. Izsledki študije kažejo, da sponzorstva alkoholne industrije v foruli ena priskrbijo platformo za izjemno visoko izpostavljenost občinstev oglaševanju alkohola. Občinstvo je pri formuli ena zaradi sponzorstev  vsakih pet sekund izpostavljeno znamki alkohola.

Poročilo je dostopno tukaj, infografika o sponzorstvih pa tukaj.

 

Komentarji

Ni komentarjev.

 

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Ste pozabili geslo za dostop?


Se še ne poznamo?

Registrirajte se zdaj

 

Arhiv novic in člankov

 
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se