Hitri iskalnik po
bazah podatkov

 

E-novice

Aktualni članki in obvestila

 

Za avtorje

 

HITRA PRIJAVA

Natisni stran | Povečaj velikost pisave | Zmanjšaj velikost pisave
Prva stran | Novice in članki |  Poročilo EUCAM o oglaševanju alkohola v novih medijih

Poročilo EUCAM o oglaševanju alkohola v novih medijih

3. 12. 2009 | Mosa | novica

Trendi alkoholnega marketinga

Evropske številke niso javno dostopne, medtem ko številke o ameriških izdatkih za oglaševanje alkohola  kažejo, da so investicije v nove medije relativno nizke v primerjavi z ostalimi mediji, vendar pa hitro naraščajo. Relativno majhne investicije v alkoholni marketing odsevajo nizke stroške in lahko dostopnost novih medijev. To pomeni, da čeprav je cena nizka, je vrednost marketinga v novih medijih za oglaševalce alkohola visoka.

Evropska mladina (16-24 let) porabi čedalje več časa na internetu. Od leta 2007 povprečno preživijo več časa na internetu kot gledajo televizijo. Proizvajalci alkohola so šli v korak z novim razvojem in vedo kako doseči te nove porabnike v novih medijih.

To je npr. dokazala raziskava Marin Institute, ki je pokazala veliko število plačanih oglasov za alkohol na socialnem omrežju Facebook. Ostale raziskave so pokazale, da je vsak peti nizozemski najstnik (12-17 let) že obiskal spletno stran proizvajalca alkohola.

Poročilo EUCAM o trendih prikazuje, kako oglaševalci alkohola uporabljajo nove medije, da dosežejo svoje ciljne skupine. Zdi se, da marketinške prakse v novih medijih dosežejo in privlačijo predvsem mlade ljudi.

Celotno poročilo je v angleščini na voljo na tej povezavi.

 

Komentarji

Ni komentarjev.

 

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Ste pozabili geslo za dostop?


Se še ne poznamo?

Registrirajte se zdaj

 

Arhiv novic in člankov

 
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se