Hitri iskalnik po
bazah podatkov

 

E-novice

Aktualni članki in obvestila

 

Za avtorje

 

HITRA PRIJAVA

Natisni stran | Povečaj velikost pisave | Zmanjšaj velikost pisave
Prva stran | Novice in članki |  Poročilo: Vpliv trženja, cene in dostopnosti alkohola na raven porabe alkohola mladih ljudi

Poročilo: Vpliv trženja, cene in dostopnosti alkohola na raven porabe alkohola mladih ljudi

10. 3. 2012 | Mosa | novica

APYN (Alcohol Policy Youth Network) je s pomočjo Inštituta za alkoholne študije ustanovila skupino mladih raziskovalcev, ki so aprila 2011 začeli s študijo o vplivu trženja, cene in dostopnosti alkohola na raven porabe alkohola mladih ljudi.

V spletni anketi o percepcijah glede trženja alkohola je sodelovalo 1095 anketirancev iz 41 držav (starost od 14 do več kot 40 let).

Kratek povzetek rezultatov je na voljo na spletni strani APYN, celotno poročilo pa na tej povezavi.

 

Komentarji

Ni komentarjev.

 

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Ste pozabili geslo za dostop?


Se še ne poznamo?

Registrirajte se zdaj

 

Arhiv novic in člankov

 
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se