Hitri iskalnik po
bazah podatkov

 

E-novice

Aktualni članki in obvestila

 

Za avtorje

 

HITRA PRIJAVA

Natisni stran | Povečaj velikost pisave | Zmanjšaj velikost pisave
Prva stran | Novice in članki |  Vlada Združenega kraljestva prepovedala oglaševanje alkohola na televiziji

Vlada Združenega kraljestva prepovedala oglaševanje alkohola na televiziji

12. 4. 2010 | Mosa | novica

V mesecu novembru 2009 se je vlada Združenega kraljestva ponovno posvetovala o vprašanju promocijskega prikazovanja izdelkov na televiziji.

Kot rezultat teh posvetovanj je vlada sklenila, da bo dovolila prikazovanje izdelkov na TV na način, ki bo omogočil pomembne gospodarske koristi za komercialne televizije in za ustvarjalce televizijskih programov, pri čemer pa se bodo upoštevale upravičene skrbi, ki so bile izražene.

Zakonodaja Združenega kraljestva bo specificirala nekaj pomembnih izjem, zlasti prepoved umestitve alkohola in hrane in pijače z visoko vsebnostjo maščob, soli ali sladkorja (HFSS živila).

EU direktiva o avdiovizualnih medijskih storitvah prepoveduje prikazovanje dveh posebnih vrst izdelkov, to so tobačni izdelki in zdravila na recept. Vlada UK se je odločila, da gre bistveno dlje in prepove promocijsko prikazovanje izdelkov in storitev v naslednjih kategorijah:

  •     Alkoholne pijače;
  •     Hrane in pijače z visoko vsebnostjo maščob, soli ali sladkorja;
  •     Iger na srečo;
  •     Pribora za kajenje;
  •     Zdravila brez recepta
  •     Začetne formule za dojenčke in nadaljevalne formule.

Celota ministrska izjava vlade Združenega kraljestva je na voljo na spletni strani DCMS: http://www.culture.gov.uk/reference_library/minister_speeches/6624.aspx

 

Komentarji

Ni komentarjev.

 

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Ste pozabili geslo za dostop?


Se še ne poznamo?

Registrirajte se zdaj

 

Arhiv novic in člankov

 
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se