Hitri iskalnik po
bazah podatkov

 

E-novice

Aktualni članki in obvestila

 

Za avtorje

 

HITRA PRIJAVA

Natisni stran | Povečaj velikost pisave | Zmanjšaj velikost pisave
Prva stran | Novice in članki |  Vpliv medijev in družin na uživanje alkohola: Kohortna študija na najstnikih v ZDA

Vpliv medijev in družin na uživanje alkohola: Kohortna študija na najstnikih v ZDA

29. 2. 2012 | Mosa | novica

V reviji British Medical Journey je bil objavljen članek z naslovom Comparing media and family predictors of alcohol use: a cohort study of US adolescents; avtorji članka so: Mike Stoolmiller, Thomas A Wills, Auden C McClure, Susanne E Tanski, Keilah A Worth, Meg Gerrard, James D Sargent.

Spodaj je povzetek članka, celotno besedilo pa je v celoti prosto dostopno na spletni strani BMJ Open.

Raziskava: Raziskovalci so opravili telefonsko anketo na reprezentativnem vzorcu 6.522 najstnikov v ZDA, starih med 10-14 let. V okviru raziskave so bili najstniki anketirani večkrat v obdobju 2 let.

Nekateri rezulati: V raziskovalnem obdobju se je razširjenost uživanja alkohola povečala iz 11% na 25% in pretiranega uživanja alkohola (binge drinking) iz 4% na 13%. 29% najstnikov je poročalo, da lahko alkohol dobijo doma. Raziskovalci so značilnosti družine povezali z začetkom uživanja, ne pa tudi s stopnjevanjem uživanja alkohola.

Zaključki: Rezulati raziskave kažejo, da bi intervencije, usmerjene na družine, lahko imele večji vpliv na začetek uživanja alkohola, medtem ko bi omejitve medijski in marketinški izpostavljenosti lahko pomagale preprečiti tako začetek kot stopnjevanje uživanja alkohola.

 

Komentarji

Ni komentarjev.

 

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Ste pozabili geslo za dostop?


Se še ne poznamo?

Registrirajte se zdaj

 

Arhiv novic in člankov

 
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se